Akulaadija CHARGE 20A, 80A stardiabiga. Automaatlaadija
Akulaadija on mõeldud kasutamiseks ainult kuivades tingimustes eemal veest ja niiskusest.
Akulaadijal on nii kiire kui ka aeglane laadimisfunktsioon ja stardiabi. Laadimisfunktsiooni saab valida laadijal olevalt lülitilt vastavalt siis kiirlaadimine „12V Fast“ (20 amp) ja aeglane „12V Slow“ (3 amp). Käivitamiseks valige aga „Engine Start“.
Laadija on varustatud ampermeetriga , millelt saate lugeda hetke laadimistugevust (kui ampermeeter langeb nulli on aku täis laetud ja sellest annab märku ka roheline indikaatortuli).
Tegemist on täisautomaatse akulaadijaga, mis automaatselt lõpetab laadimisprotsessi, kui aku on täis laetud.
Laadija on varustatud kolme indikaatortulega:
1. “Power“ punane indikaatortuli annab märku sellest, kui laadija on ühendatud vooluvõrku.
2. “Charging“ kollane indikaatortuli annab märku sellest, et akut laetakse.
3. “Fully Charged“ roheline indikaatortuli annab märku sellest, et laadimisprotsess on lõpetetud ja aku on täis laetud.
4. “Polarity Check“ punane indikaatortuli annab märku sellest, et juhtmed on akule vales järjekorras ühendatud ja need tuleks ringi tõsta.
Laadimine:
1. Veenduge, et laadija poleks ühendatus vooluvõrku.
2. Ühendage punane juhe aku pluss (+) klemmile ja must juhe auto massi eemale akust ja kütusevoolikutest. Veenduge, et juhtmed oleksid korralikult ühendatud ja et laadijal ei põleks “Polarity Check“ tuli.
3. Valige sobib laadimisfunktsioon (12V Slow / 12V Fast).
NB! Valik tuleb teha kindlasti enne seda kui laadija ühendatakse vooluvõrku.
4. Seejärel ühendage laadija vooluvõrku.
5. Laadimise protsessist annab märku kollane indikaatortuli.
6. Kui laadimisprotsess on lõppenud, süttib roheline indikaatortuli. Eemaldage laadija vooluvõrgust ja ühendage aku laadija küljest lahti, esmalt punane pluss juhe ja seejärel must miinus juhe.
Käivitusabi:
1. Veenduge, et laadija poleks ühendatus vooluvõrku.
2. Ühendage punane juhe aku pluss (+) klemmile ja must juhe auto massi eemale akust ja kütusevoolikutest. Veenduge, et juhtmed oleksid korralikult ühendatud ja et laadijal ei põleks “Polarity Check“ tuli.
3. Valige funktsioon „Engine Start“.
NB! Valik tuleb teha kindlasti enne seda kui laadija ühendatakse vooluvõrku.
4. Seejärel ühendage laadija vooluvõrku.
5. Proovige autot käivitada 3 sekundiliste tsüklitena.
6. Eemaldage laadija vooluvõrgust ja ühendage aku laadija küljest lahti, esmalt punane pluss juhe ja seejärel must miinus juhe.
Tehnilised andmed:
Sisendpinge:
220 - 240V 50Hz
Laadimistugevus:
WorkShopCharge12
6V: 2,2 amp (RMS) / 1,5 amp (dc)
12V Slow: 3 amp (RMS) / 2 amp (DC)
12V Fast: 12 amp (RMS) / 8 amp (DC)
WorkShopCharge20
12V Slow: 3 amp (RMS) / 2 amp (DC)
12V Fast: 20 amp (RMS) / 12,8 amp (DC)
Engine Start: 80 amp (RMS) / 55 amp (DC)
WorkShopCharge22
12V Slow: 3 amp (RMS) / 2 amp (DC)
12V Fast: 22 amp (RMS) / 15 amp (DC)
24V: 11 amp (RMS) / 7,5 amp (DC)
Engine Start:150amp (RMS)/100amp (DC)
Akutüübid:
Plii ja Gel akud – Kõik mudelid
Aku mahutatavus:
WorkShopCharge12
20AH – 180AH
WorkShopCharge20
20AH – 225AH
WorkShopCharge22
20AH – 225AH
Mõõdud:
WorkShopCharge12
200 x 142 x 165 mm
WorkShopCharge20
253 x 172 x 186 mm
WorkShopCharge22
282 x 172 x 186 mm
Kaal:
3,7 kg / 6,4 kg / 8,9 kg
Tootekood:
WorkShopCharge12
RECB312
WorkShopCharge20
RECB320
WorkShopCharge22
RECB322
Küsi toote kohta lisainfot
|